آنچه در تهران و لس آنجلس گذشت:
نوشته شده توسط : محفوظ

خبر ورود خواننده های لس آنجلسی به ایران و تلاش آنها برای کسب مجوز برگزاری کنسرت و تولید آلبوم، از خبر سازترین اخبار این روزهای حوزه فرهنگ و هنر است. تا جایی که حتی عکس یادگاری "رضا رشیدپور" از مجریان سابق صدا و سیما با "حبیب محبیان" از خبر ورود حبیب هم خبرساز تر شده بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر جهان، موضع گیری مبهم برخی مسئولین دست اندرکار، آنهم بدنبال ورود افرادی چون "بیژن مرتضوی" و "معین" که البته در مورد آخر تکذیب شد، به گمانه زنی هایی منجر شد: که شاید راه ادامه فعالیت برای خواننده های لس آنجلسی در ایران هموار شده است و یا عده ای در حال زمینه چینی برای این همواری هستند؛ گمانه زنی هایی که هیچ گاه پاسخ داده نشد.

ورود این افراد به ایران واکنش های متفاوتی را در شبکه های فارسی زبان ماهواره ای نیز در پی داشت. بگونه ای که برخی شبکه ها ورود برخی از این افراد را به ایران تکذیب کرده و برخی نیز اعلام کردند که این افراد از دسته خواننده هایی بوده اند که کنسرت های آنها مشتری نداشته است و یا بقولی در آمریکا خریدار ندارند.

اما اطلاعات ورود این افراد به ایران، آنچنان دقیق در رسانه ها منتشر شد که تکذیب آنها نیز با تردید مورد پذیرش قرار می گیرد. مانند روز ورود این افراد به ایران یا محل اقامت این افراد در ویلایی در شمال و یا عکس یادگاری مجری سابق صدا و سیما با حبیب محبیان؛ قطعاً بصورت اتفاقی و پیش بینی نشده نبوده است!

نکته قابل توجه و جالب تر  و در هیاهوی حضور 3 خواننده لس آنجلسی در ایران، خبر حضور یک خواننده از ایران البته این بار در لس آنجلس سر و صدای زیادی را به همراه داشت.

ماجرا از این قرار است که "بنیامین بهادری" خواننده جوان کشورمان که چندی پیش برای برگزاری کنسرت به لس آنجلس سفر کرده بود، ظاهراً از سوی بسیاری از خواننده های لس آنجلسی و کمپانی های مرتبط تحریم می شود، اما اجرای وی در سالن مجهز و معتبر گیپسین آمفی تاتر شهر لس آنجلس با استقبال زیاد ایرانیان مقیم آمریکا که ظاهراً از موسیقی مبتذل لس آنجلسی خسته شده اند روبرو می شود که به گفته مجله "ترانه ماه"،6600 نفر به تماشای این کنسرت رفته اند و اجرای بسیار موفقی را بهمراه داشته است.
 
همچنین گزارش شده است که آخرین کنسرتی که توسط سه خواننده لس آنجلسی در این سالن برگزار شده بود، نتوانسته تعداد قابل توجهی از مخاطبین را با خود همراه کند و کمتر از پنج هزار نفر به این سالن رفته بودند.
  
همچنین شنیده شده است "حمید عسکری" از دیگر خواننده های پاپ کشورمان نیز قرار است بزودی عازم آمریکا شود و برای ایرانی های مقیم این کشور کنسرت برگزار کند.




:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 31 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: